Connect sistem 10° (Povezni sistem) u dispoziciji prema jugu sa prednjim, centralnim i završnim balastom tvore povezanu i rešetkastu strukturu visoko otpornu na vjetar uz manje opterećenje krovne ploče. Elektrana se nalazi na krovu autobusnog kolodvora.
Standard balast 10° u dispoziciji ISTOK-ZAPAD. Višestruko dupliranje balasta
i dodavanje dodatnih utega je bilo potrebno za dostizanje optimalne
vjetrostabilnosti s obzirom da se radi o lokaciji sa izrazito jakim vjetrovima.
Connect sistem 10° (Povezni sistem) u dispoziciji prema jugu sa prednjim, centralnim i završnim balastom tvore povezanu i rešetkastu strukturu visoko otpornu na vjetar uz manje opterećenje krovne ploče.
Connect sistem 10° (Povezni sistem) u dispoziciji prema jugu sa prednjim, centralnim i završnim balastom tvore povezanu i rešetkastu strukturu visoko otpornu na vjetar uz manje opterećenje krovne ploče.
Sail Sistem balast 5° (Sistem Jedra) u dispoziciji jug. Ovakav sustav nudi mogučnost veće iskoristivosti prostora uz opciju dodavanja šest redova panela.
Sail Sistem balast 5° (Sistem Jedra) u dispoziciji jug. Ovakav sustav nudi mogučnost veće iskoristivosti prostora uz opciju dodavanja šest redova panela.
Connect sistem 10° (Povezni sistem) u dispoziciji prema jugu sa prednjim, centralnim i završnim balastom tvore povezanu i rešetkastu strukturu visoko otpornu na vjetar uz manje opterećenje krovne ploče.
Standard balast 10° sa uzdignitim nogama u dispoziciji JUG.Izvedeno je dupliranje balasta
na rubnim pozicijama i dodatnim balastima na središnjim. Ova izvedba se koristi za krovove sa visokim parapetom (Atikom) poradi izbjegavanja sjene.
Standard balast 10° sa uzdignitim nogama u dispoziciji JUG sa dodatnim balastima i gredama. Ova izvedba se koristi za krovove sa visokim parapetom (Atikom) poradi izbjegavanja sjene.